Geschäftsbewertung
4,9
Die durchschnittliche Shop-Bewertung ist 4,9 von 5 Sternen.
2009 Bewertungen
5
1939x
4
40x
3
4x
2
1x
1
25x
Eine Bewertung abgeben
Liste der Bewertungen
LN
Ludmila Novotna
Die Shop-Bewertung ist 5 von 5 Sternen.
|
16.03.2019
Ano
KP
Kristýna Poupětová
Die Shop-Bewertung ist 5 von 5 Sternen.
|
14.03.2019
MK
Markéta Kristenová
Die Shop-Bewertung ist 5 von 5 Sternen.
|
12.03.2019
Velice
K
Kati
Die Shop-Bewertung ist 5 von 5 Sternen.
|
10.03.2019
Rychlé zaslání.. supr servis...
IK
Ilona Kostečková
Die Shop-Bewertung ist 5 von 5 Sternen.
|
09.03.2019
Ano, spokojenost.
Gely kvalitní a dodání zboží velice rychlé.
ML
Miroslava Lipertová
Die Shop-Bewertung ist 5 von 5 Sternen.
|
09.03.2019
Ano, dodávka zboží velmi rychlá. Do druhého dne.
AJ
Alice Jandáčová
Die Shop-Bewertung ist 5 von 5 Sternen.
|
08.03.2019
Spokojená, rychlé dodání
OK
Olga Kapinusová
Die Shop-Bewertung ist 5 von 5 Sternen.
|
06.03.2019
J
JŠ
Die Shop-Bewertung ist 5 von 5 Sternen.
|
05.03.2019
KS
Kateřina Stará
Die Shop-Bewertung ist 5 von 5 Sternen.
|
04.03.2019
Jsem spokojená moc.hustota gelu super.dobre se s ním pracuje a skvěle nehty drží????
MP
Miroslav Pojar
Die Shop-Bewertung ist 4 von 5 Sternen.
|
04.03.2019
AČ
Andrea Černá
Die Shop-Bewertung ist 5 von 5 Sternen.
|
02.03.2019
KM
Kristýna Mráziková
Die Shop-Bewertung ist 5 von 5 Sternen.
|
27.02.2019
MK
Marie Kandráčová
Die Shop-Bewertung ist 5 von 5 Sternen.
|
26.02.2019
Spokojenost veliká a DOPORUČUJI
KB
Katerina Beňušová
Die Shop-Bewertung ist 5 von 5 Sternen.
|
25.02.2019
Ano jsem spokojená a i rychlost super.
JB
Jana Bužgová
Die Shop-Bewertung ist 5 von 5 Sternen.
|
25.02.2019
spokojenost,rychlé dodání...
EJ
Eva Jirsáková
Die Shop-Bewertung ist 5 von 5 Sternen.
|
25.02.2019
PR
Petra Rybenská
Die Shop-Bewertung ist 5 von 5 Sternen.
|
23.02.2019
AG
Alena Ginkulová
Die Shop-Bewertung ist 5 von 5 Sternen.
|
23.02.2019
Naprosta spokojenost.Kvalitni vyrobky,rychle dodani..
PV
Pavla Vejskalova
Die Shop-Bewertung ist 5 von 5 Sternen.
|
22.02.2019
Obchod vřele doporučuji, včasné dodání zboží a gely opravdu kvalitní ????Děkuji moc, určitě budu věrná zákaznice
