Geschäftsbewertung
4,9
Die durchschnittliche Shop-Bewertung ist 4,9 von 5 Sternen.
2009 Bewertungen
5
1939x
4
40x
3
4x
2
1x
1
25x
Eine Bewertung abgeben
Liste der Bewertungen
AN
Adéla Niklová
Die Shop-Bewertung ist 5 von 5 Sternen.
|
19.03.2018
LM
Linhartova Martina
Die Shop-Bewertung ist 5 von 5 Sternen.
|
19.03.2018
Jsem velmi spokojena.
LK
Lucie Prokopová Kolnerová
Die Shop-Bewertung ist 5 von 5 Sternen.
|
19.03.2018
rychle dodání zboží můžu doporučit ???? s MK produkty jsem spokojená
NV
Natálie Válková
Die Shop-Bewertung ist 5 von 5 Sternen.
|
18.03.2018
AB
Andrea Berkiová
Die Shop-Bewertung ist 5 von 5 Sternen.
|
18.03.2018
MP
Milan Průcha
Die Shop-Bewertung ist 5 von 5 Sternen.
|
18.03.2018
JS
Jana Sýkorová
Die Shop-Bewertung ist 5 von 5 Sternen.
|
17.03.2018
pracujem už dlho s produktami od Vás a som velmi spokojná,dík
SŠ
Sabina Švédíková
Die Shop-Bewertung ist 5 von 5 Sternen.
|
17.03.2018
JD
Jana Drábková
Die Shop-Bewertung ist 5 von 5 Sternen.
|
14.03.2018
Ano jsem velmi spokojená a děkuji
MŘ
Monika Říhová
Die Shop-Bewertung ist 5 von 5 Sternen.
|
14.03.2018
VP
Vendula Poulíčková
Die Shop-Bewertung ist 5 von 5 Sternen.
|
14.03.2018
JJ
Jindřiška Jančáková
Die Shop-Bewertung ist 5 von 5 Sternen.
|
13.03.2018
Tento obchod funguje na jedničku. Skvělá komunikace a kvalitní zboží za dobrý peníz ????. Doručení zboží velmi rychlé a bez problémů.
MM
Martina Melicharová
Die Shop-Bewertung ist 5 von 5 Sternen.
|
13.03.2018
Jsem maximálně spokojená jak s objenávkou tak dodávkou.
MS
Mária Sechovcova
Die Shop-Bewertung ist 5 von 5 Sternen.
|
13.03.2018
VB
Veronika Babišova
Die Shop-Bewertung ist 5 von 5 Sternen.
|
12.03.2018
vždy spokojena
GT
Gabriela Taborska
Die Shop-Bewertung ist 5 von 5 Sternen.
|
12.03.2018
AČ
Alena Čemusová
Die Shop-Bewertung ist 5 von 5 Sternen.
|
11.03.2018
KS
Karolina Singer
Die Shop-Bewertung ist 5 von 5 Sternen.
|
11.03.2018
Spokojenost se vším ..doporučuji .????????
NV
Natálie Válková
Die Shop-Bewertung ist 5 von 5 Sternen.
|
11.03.2018
RK
Romana Kosztyová
Die Shop-Bewertung ist 5 von 5 Sternen.
|
11.03.2018
Super stavební gel,jsem velmi spokojená...
